tirsdag den 17. september 2013

Sydhavsøerne har fået ny radikal folketingskandidat

Følgende pressemeddelse blev udsendt af Radikale Venstre Lolland-Falster d. 23. august:

"Claus Brandt Kristensen blev ved opstillingsmøde torsdag d. 22. august valgte som folketingskandidat i Lolland og Guldborgsundkredsene for Radikale Venstre Lolland-Falster.


Den nyvalgt kandidat udtaler: "Jeg er utroligt glad for det tillidshverv, som jeg er blevet tiltroet, og at jeg nu skal til at kandidere i den landsdel, hvor jeg er opvokset, gør det blot endnu mere betydningsfuldt for mig".

Claus bor i Utterslev, og arbejder som projektkoordinator for CELF. 

Claus er mange årigt aktivt medlem af Radikale Venstre, og har 2008 været en aktiv radikal på Lolland-Falster.

For yderlig information kontakt venligst:

Fmd.
Henrik Gade
Mail: rv.lollandfalster@gmail.com

Eller

Folketingskandidat
Claus Brandt Kristensen
Tlf.: 24913441
Mail: rv.clbk@gmail.com"

Jeg gælder mig til det politiske arbejde, som ligger foran mig. Min blog vil blive et centralt omdrejningspunkt for mit fremtidig arbejde. 

Ingen kommentarer: