tirsdag den 17. september 2013

Dagtilbudsområdet - KV13


Jeg er blevet stillet en række spørgsmål af Lolland-Falsters Folketidende i forbindelse med KV 13, og disse spørgsmål og svar bringer jeg selvfølgelig også på min blog.

Spørgsmål:
Pasningsområdet skal omstruktureres nu efter en længere proces og debat. Er der noget, du vil arbejde for at ændre? Eller er du godt tilfreds med resultatet, der nu skal gennemføres?

Svar:
Nu har Radikale Venstre ikke haft andel i den politiske beslutningsproces omkring den nye struktur på dagtilbudsområdet, men jeg finder det beklageligt, at byrådet ikke har kunne finde fælles fodslag om omstruktureringen af et så vigtigt område. Jeg mener ikke, at det er realistisk at tilbagerulle dagtilbudsreformen i den nye byrådssamling, men selvfølgelig skal reformen evalueres.

Ingen kommentarer: